Bij de brunch: vegan briochevlecht met chocopasta

Staat er bij jouw ontbijt altijd een potje chocoladepasta op tafel? Bij dit vegan briochebrood vind je de chocoladepasta er middenin én erop. Chocolicious!

brioche_so vogan so fine+

Bij de borrel: cheddarbrood met lente-uiboter

Zelfgemaakt brood dat binnen een klein uurtje op tafel staat! Je kneedt het deeg maar kort en schuift het zo de oven in, zonder het eerst te laten rijzen. Heb je na de borrel nog wat over? Snijd het brood in sneetjes en bewaar luchtdicht verpakt tot 4 weken in de vriezer.

Cheddarbrood met lente-uiboter

Voorgerecht: koolrabi-carpaccio met peer, blauwaderkaas en amandelen

De tijd dat we dit populaire voorgerecht alleen maakten van vlees is allang voorbij. Na de pompoencarpaccio en de bietencarpaccio is er een nieuwe winnaar opgestaan: koolrabi. Perfect om je paasdiner mee af te trappen.

Koolrabi-carpaccio met peer, blauwaderkaas en amandelen

Hoofdgerecht: rokerige kip met aardappeltjes

Tijd voor de showstopper: heerlijk gekruide, gebraden kip met sappig vlees. We maken er zelf een knoflookmayonaise bij waar je de knapperige aardappeltjes in kunt dippen. Lekker met een groene salade!

Rokerige kip met aardappel, chorizo en knoflookmayonaise

Nagerecht: panna cotta met kersensaus

Sluit je avond af op zijn Italiaans met panna cotta met kersensaus. Deze topper is net stevig genoeg om zijn vorm te behouden, maar zacht genoeg om in de mond te smelten. Wees gewaarschuwd: het gezin vraagt vast en zeker of je dit dessert volgend jaar weer wil maken.

Zo maak je de perfecte panna cotta