Heb je een vraag over je abonnement of wil je een wijziging doorvoeren? Raadpleeg dan de veelgestelde vragen hieronder. Heb je een vraag over de inhoud van het tijdschrift of wil je in contact komen met de redactie? Vul dan het formulier onderaan de pagina in.
Heb je een vraag over je abonnement, wil je een abonnement afsluiten of wil je een wijziging doorgeven? Maak dan gebruik van onderstaande opties.
Klik hier om je adreswijziging door te geven. Het nieuwe adres wordt vervolgens automatisch in ons systeem gewijzigd.
Je betaalmethode kun je hier wijzigen. Kies je voor een automatisch incasso, dan bespaar je € 2,50 op je factuur.
Vervelend! Je kunt dit hier aan ons doorgeven, zodat we de editie voor je kunnen nazenden.
Je kunt je abonnement beëindigen door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, via +31 (0)24 2027 826. Je krijgt dan direct een medewerker aan de lijn die je kan helpen. Daarnaast is het ook mogelijk om je abonnement op te zeggen via e-mail. Stuur hiervoor een mail, met daarin je naam, postcode en huisnummer, naar klantenservice@foodiesmagazine.nl. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Als abonnee krijg je gratis toegang tot de digitale edities van Foodies. Lees meer over digitaal lezen.
Als je al een abonnee bent, kun je na het downloaden inloggen om toegang te krijgen tot de volledige content. Tik daarvoor in het menu op ..Meer en tik op de Account knop. Daarna klik je op Inloggen. Vul je abonneenummer en postcode in en tik op inloggen. Je vindt je abonneenummer op het adreslabel van de verpakking van je Foodies, of in de welkomstmail die je hebt gehad bij het ingaan van je abonnement. Lukt het inloggen nog niet? Lees dan meer over digitaal lezen.
Hier vind je de verschijningsdata van het magazine.
Neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)24 2027 826 of via klantenservice@foodiesmagazine.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Heb je een klacht over je abonnement? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Productbestellingen
Neem contact op met de klantenservice van Foodies via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl voor meer informatie. Hou je bestelnummer bij de hand. Deze vind je in de orderbevestiging.
Wil je een magazine van Foodies bestellen? Dat kan je doen via de webshop. Je kan daar alle voorgaande magazines bestellen, mits voorradig.
Als je een magazine bestelt via de site krijg je dit doorgaans binnen drie werkdagen thuis. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten: Nederland €2,50 en naar België €4,95. Vanaf €25,- rekenen wij geen verzendkosten.
In ons overzicht van verkooppunten kun je zien waar foodies bij jou in de buurt te koop is.
Heb je een klacht over je productbestelling? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Betalingen en facturatie
Je kunt bij onjuistheden in de factuur contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Wellicht hebben de herinnering en betaling elkaar gekruist of is het betalingskenmerk niet correct overgekomen. Op de herinnering staat een datum tot wanneer de administratie is bijgewerkt. Als er ná die datum is betaald, dan kan je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als er echter vóór die verwerkingsdatum is betaald, dan kan je contact opnemen met ons via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
In principe wordt de dubbele betaling automatisch teruggestort. Als het bedrag minder dan 55 dagen geleden via een automatische incasso van je rekening is afgeschreven, dan kan je dit zelf, via je bank of internetbankieren, storneren (terug laten storten). Als je hier nog vragen over hebt, kan je contact met ons opnemen via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Indien je een herinnering heeft gekregen van een factuur, maar het onduidelijk is welke, neem dan contact met ons op via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl
Je betaalmethode kan je hier wijzigen. Kies je voor een automatische incasso, dan bespaar je €2,50 op je factuur.
Vraag aan de redactie
Heb je een vraag over de inhoud van Foodies of een tip voor de redactie? Vul dan het onderstaande formulier in.
De redactie kan géén vragen beantwoorden over je abonnement, je abonneenummer, de bezorging van het blad, acties of administratieve zaken. Bekijk de veelgestelde vragen hierboven of neem contact op met de klantenservice via klantenservice@foodiesmagazine.nl of +31 (0)24 2027 826.
Contactformulier
Inspiratie in je mailbox
Wist je dat we wekelijks een nieuwsbrief versturen met de lekkerste recepten, handige kooktips en speciale aanbiedingen? Schrijf je nu in!
Je aanmelding is helaas niet gelukt. Probeer het later nog eens.