Contact
Heb je een vraag over je abonnement of wil je een wijziging doorvoeren? Raadpleeg dan de veelgestelde vragen hieronder. Heb je een vraag over de inhoud van het tijdschrift of wil je in contact komen met de redactie? Vul dan het formulier onderaan de pagina in.
Abonnementen
Wat leuk dat je een abonnement wil afsluiten. Bekijk hier de actuele aanbiedingen van onze abonnementen.
Klik hier om je adreswijziging door te geven. Het nieuwe adres wordt vervolgens automatisch in ons systeem gewijzigd.
Je betaalmethode kun je hier wijzigen. Kies je voor een automatisch incasso, dan bespaar je € 2,50 op je factuur.
Vervelend! Je kunt dit hier aan ons doorgeven, zodat we de editie voor je kunnen nazenden.
Je kunt je abonnement beëindigen door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, via +31 (0)24 2027 826. Je krijgt dan direct een medewerker aan de lijn die je kan helpen. Daarnaast is het ook mogelijk om je abonnement op te zeggen via e-mail. Stuur hiervoor een mail, met daarin je naam, postcode en huisnummer, naar klantenservice@foodiesmagazine.nl. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Hier vind je de verschijningsdata van het magazine.
Neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)24 2027 826 of via klantenservice@foodiesmagazine.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Heb je een klacht over je abonnement? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Vragen over digitaal lezen
Voor abonnees van Foodies magazine is er een nieuwe app om het magazine digitaal te lezen op je telefoon, tablet of computer.
Naast dat je het magazine overal digitaal kunt lezen, kun je nu ook je favoriete recepten uit het magazine direct opslaan! Zo heb je altijd en overal toegang tot jouw lekkerste gerechten.
Download de iOS-app via de Apple App Store of ga op je telefoon of tablet naar de iOS versie van de nieuwe Foodies app.
Download de Android-app via Google Play of ga op je telefoon of tablet naar de Android versie van de nieuwe Foodies app
Lees je liever op je Mac of pc? De desktop-versie kun je gebruiken via je browser met onze webreader: digitaal.foodiesmagazine.nl.
In de nieuwe app kun je inloggen met je F&L Media account, dit is een nieuwe account op basis van je emailadres en zelf gekozen wachtwoord. Heb je nog geen account? Volg dan onderstaande instructies:
iOS
1. Ga naar digitaal.foodiesmagazine.nl
2. Vul je e-mailadres in
3a. Geen account? Kies een wachtwoord en ontvang een verificatiemail om je account te activeren
3b. Al een account? Vul naast je e-mailadres ook je wachtwoord in
Android
1. Vul je e-mailadres in op het inlogscherm van de app
2a. Geen account? Kies een wachtwoord en ontvang een verificatiemail om je account te activeren
2b. Al een account? Vul naast je e-mailadres ook je wachtwoord in
Je kunt ook een account aanmaken op de site of op digitaal.foodiesmagazine.nl als je dat makkelijker vindt.
Let op dat je bij het aanmaken van een account een e-mailadres gebruikt wat ook bij ons bekend is in het systeem. Als je een ander e-mailadres gebruikt dan wat geregistreerd is bij je abonnement of als er nog geen e-mailadres bij ons bekend is, zal je geen toegang krijgen tot de edities in de app. Neem dan contact op met de klantenservice.
Klantenservice: +31 (0)24 2027 826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer.
Als je bent ingelogd in de app en je hebt een abonnement, kan je eenvoudig recepten en andere artikelen uit het magazine opslaan.
- Klik op het magazine waar het artikel of het recept in staat dat je wilt bewaren.
- Onder het magazine zie je het kopje ‘Artikelen in magazine’ staan. Klik op het artikel dat je wilt bewaren
- Het artikel wordt geopend. Klik vervolgens op het vlaggetje rechts boven. Dit is het tweede icoontje van links, naast het boekje.
- Het artikel of het recept is nu opgeslagen.
Waar vind je je opgeslagen artikelen en recepten terug?
- Klik rechts onder in het menu op ‘artikelen’
- Klink onder de kop ‘Artikelen’ op ‘Opgeslagen’
- Hier vind je al je artikelen en recepten die je opgeslagen hebt.
- Wil je een artikel of recept verwijderen uit deze lijst? Klik dan op het artikel en vink het vlaggetje rechts boven weer uit. Het recept wordt dan uit de lijst verwijderd.
Als je een account hebt aangemaakt en je bent ingelogd in de app maar kunt geen edities of artikelen lezen kan dit verschillende oorzaken hebben.
1. Je abonnementsgegevens zijn nog niet gesynchroniseerd met de app. Dit gebeurt automatisch maar kan tot maximaal 24 uur duren. Je kunt dit ook handmatig doen door in de app naar het Home scherm te gaan, rechtsboven op het Account icoontje te klikken en dan op Abonnement. Daar zie je dan een Abonnement ophalen knop, klik daar op en je actieve abonnement wordt gesynchroniseerd.
2. Als je bovenstaande hebt gedaan en je hebt nog steeds geen toegang kan het zijn dat het e-mailadres wat je gebruikt hebt voor het aanmaken van de account en het e-mailadres wat bij ons bekend is voor je abonnement niet hetzelfde zijn. Maak dan een nieuwe account aan met hetzelfde e-mailadres als wat bij ons bekend is voor je abonnement.
3. Als het dan nog niet werkt is het waarschijnlijk zo dat er in ons systeem nog helemaal geen e-mailadres bekend is bij je abonnement. Neem dan contact op met de klantenservice en geef je e-mailadres door. Daarna kun je dan met dat e-mailadres inloggen op de app en webreader.
Klantenservice: +31 (0)24 2027 826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer.
In de nieuwe app kun je niet meer inloggen met je abonneenummer en postcode. Je kunt nu zelf een F&L Media account aanmaken en je eigen wachtwoord kiezen om daar vervolgens mee in te loggen op de app en/of website.
Als je nog geen account hebt kun je deze als volgt aanmaken:
iOS: Ga naar digitaal.foodiesmagazine.nl en vul je e-mailadres in op het inlogscherm. Het systeem herkent dan of je al een account hebt of niet. Als je nog geen account hebt word je gevraagd om een wachtwoord te kiezen en krijg je een verificatie mail om de account te activeren. Als je account is geactiveerd of als je al een account had kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. De account die je in de app aanmaakt kun je ook gebruiken op de website en je kunt ook de account aanmaken op de site als je dat makkelijker vindt.
Android: Vul je e-mailadres in op het inlogscherm van de app. De app herkent dan of je al een account hebt of niet. Als je nog geen account hebt word je gevraagd om een wachtwoord te kiezen en krijg je een verificatie mail om je account te activeren. Als je account is geactiveerd of als je al een account had kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. De account die je in de app aanmaakt kun je ook gebruiken op de website. Je kunt ook de account aanmaken op de site of op digitaal.foodiesmagazine.nl als je dat makkelijker vindt. Let op dat je bij het aanmaken van een account een e-mailadres gebruikt wat ook bij ons bekend is in het systeem. Als je een ander e-mailadres gebruikt dan wat geregistreerd is bij je abonnement of als er nog geen e-mailadres bij ons bekend is, zal je geen toegang krijgen tot de edities in de app. Neem dan contact op met de klantenservice.
Als je op het inlogscherm je e-mailadres invult kom je daarna op het scherm om je wachtwoord in te vullen. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je op Wachtwoord vergeten? klikken om een nieuw wachtwoord aan te vragen via de mail.
Het is in de nieuwe app helaas niet mogelijk om losse digitale edities te kopen. Op Magazineshop.nl kun je wel digitale edities (PDF-bestand) kopen.
Je kunt ook een abonnement afsluiten en dan krijg je binnen enkele minuten toegang tot de app. Let erop dat je dan zelf nog wel een account moet aanmaken met hetzelfde e-mailadres als dat je hebt opgegeven bij het afsluiten van je abonnement en in de app dan even bij je account op de Abonnement ophalen knop moet drukken om je nieuwe abonnement te synchroniseren.
De webreader kun je direct bereiken via de browser op digitaal.foodiesmagazine.nl Deze is alleen voor abonnees beschikbaar. Je logt ook hier in met je F&L Media account. Heb je nog geen account?
Ga naar digitaal.foodiesmagazine.nl en vul je e-mailadres in op het inlogscherm. Het systeem herkent dan of je al een account hebt of niet. Als je nog geen account hebt word je gevraagd om een wachtwoord te kiezen en krijg je een verificatie mail om de account te activeren. Als je account is geactiveerd of als je al een account had kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. De account die je hier aanmaakt kun je ook gebruiken in de app.
Als abonnee heb je toegang tot alle edities die in de app staan, dus ook oudere jaargangen ook al was je toen geen abonnee. Momenteel zijn alle edities van 2023 t/m nu beschikbaar om te lezen. Oudere edities worden op een later tijdstip nog toegevoegd.
Er zijn momenteel nog geen (losse) artikelen in de Foodies app. Er wordt hard aan gewerkt om deze zo snel mogelijk toe te voegen aan alle edities. De verwachting is dat deze begin Q1 2025 worden toegevoegd. Je ziet ze dan vanzelf in de app verschijnen.
Je kunt alle edities die je hebt gedownload in de app ook lezen als je geen internetverbinding hebt. Edities die niet zijn gedownload zult je een internetverbinding voor nodig hebben.
Alle edities die je tijdens de looptijd van het abonnement hebt gedownload in de app kunt je op dat apparaat ook blijven lezen nadat het abonnement is afgelopen. Als je de editie verwijderd van je apparaat of in je app kun je deze niet meer opnieuw downloaden als je geen actief abonnement meer hebt.
Door het overgaan van de oude versie van de app naar de nieuwe versie kan het zijn dat de toegang tot de edities die je in de app hebt gekocht via de Apple App Store of Google Play Store verloren is gegaan. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice en zij kunnen dan het probleem verhelpen.
Klantenservice: +31 (0)24 2027 826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer.
Het is mogelijk om gedownloade edities te verwijderen. Nadat je een editie hebt gedownload verschijnt er naast de download knop een knop met een prullenbak om de editie te verwijderen. Zolang je een actief abonnement hebt kun je deze altijd weer opnieuw downloaden.
Let op! Als je een editie verwijderd nadat je abonnement is afgelopen dan kun je deze niet meer opnieuw downloaden.
Productbestellingen
Neem contact op met de klantenservice van Foodies via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl voor meer informatie. Hou je bestelnummer bij de hand. Deze vind je in de orderbevestiging.
Wil je een magazine van Foodies bestellen? Dat kan je doen via de webshop. Je kan daar alle voorgaande magazines bestellen, mits voorradig.
Als je een magazine bestelt via de site krijg je dit doorgaans binnen drie werkdagen thuis. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten: Nederland €2,50 en naar België €4,95. Vanaf €25,- rekenen wij geen verzendkosten.
De producten van Foodies zijn in heel Nederland (en België) verkrijgbaar, dus ook bij jou in de buurt. Onder andere Albert Heijn, Jumbo, Bruna, Primera, Ako en Readshop hebben onze producten in hun assortiment opgenomen. Een losse uitgave (na)bestellen kan natuurlijk ook, kijk daarvoor in onze webshop.
Wil je geen enkel nummer missen?
Neem dan een abonnement. Je vindt hier de tarieven.
Heb je een klacht over je productbestelling? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Betalingen en facturatie
Je kunt bij onjuistheden in de factuur contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Wellicht hebben de herinnering en betaling elkaar gekruist of is het betalingskenmerk niet correct overgekomen. Op de herinnering staat een datum tot wanneer de administratie is bijgewerkt. Als er ná die datum is betaald, dan kan je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als er echter vóór die verwerkingsdatum is betaald, dan kan je contact opnemen met ons via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
In principe wordt de dubbele betaling automatisch teruggestort. Als het bedrag minder dan 55 dagen geleden via een automatische incasso van je rekening is afgeschreven, dan kan je dit zelf, via je bank of internetbankieren, storneren (terug laten storten). Als je hier nog vragen over hebt, kan je contact met ons opnemen via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl.
Indien je een herinnering heeft gekregen van een factuur, maar het onduidelijk is welke, neem dan contact met ons op via +31 (0)24-2027826 of klantenservice@foodiesmagazine.nl
Je betaalmethode kan je hier wijzigen. Kies je voor een automatische incasso, dan bespaar je €2,50 op je factuur.
Vraag aan de redactie
Heb je een vraag over de inhoud van Foodies of een tip voor de redactie? Vul dan het onderstaande formulier in.
De redactie kan géén vragen beantwoorden over je abonnement, je abonneenummer, de bezorging van het blad, acties of administratieve zaken. Bekijk de veelgestelde vragen hierboven of neem contact op met de klantenservice via klantenservice@foodiesmagazine.nl of +31 (0)24 2027 826.